sewa-bilik-sejuk-lembah-klang

Sewa Bilik Sejuk Beku di Kuala Lumpur atau Selangor Untuk Perniagaan Anda

Bilik sejuk beku merupakan alternatif atau penyelesaian baik bagi menyimpan produk beku serta barang lain yang ingin disimpan sementara, sebelum barangan tersebut dihantar oleh syarikat pengangkutan melalui lori ke pelanggan, pelabuhan dan pembekal masing-masing di sekitar Kuala Lumpur, Shah Alam atau Jalan Petaling. 

Terdapat banyak jenis peti sejuk di rumah tidak kira reka bentuk lama atau baru. Peti sejuk yang sentiasa dijumpai di pasaran merangkumi dua bahagian iaitu ruang pembekuan dan ruang penyejukan. Ruang pembekuan sentiasa digunakan untuk penyimpanan produk beku di mana suhu akan dikawal pada -16°C ~ -26°C, dan dapat disimpan untuk jangka masa yang panjang.    

Manakala ruang sejuk sentiasa digunakan untuk menyimpan produk sejuk yang segar. Suhu ruang penyejukan yang dikawal pada 2°C ~ 10°C sesuai untuk penyimpanan produk seperti sayur-sayuran, buah-buahan, minuman ringan dan sebagainya. 

Begitu juga dengan bilik sejuk beku bersih kami yang biasanya digunakan untuk pembekal komersial dan perindustrian bagi penyimpanan sejuk stok makanan dalam kuantiti besar di Kuala Lumpur dan Selangor, Malaysia. 

Di samping itu, kami juga menawarkan perkhidmatan sewa cold warehouse untuk pasar raya termasuk beberapa lokasi di KLCC, Pulau Pinang dan bandar Johor.  

Suhu dalam bilik sejuk beku dapat dikurangkan hingga suhu -15°C dan kelembapan di dalam barang akan membeku dengan cepat. Oleh itu, bilik sejuk beku secara amnya dapat menyimpan produk sejuk beku selama 3 bulan sahaja. Sistem penyejukan dapat mengurangkan kehilangan nutrien daripada produk tersebut.     

Ruang pembekuan di bilik sejuk beku perlu disejukkan hingga 0~5°C atau ~5°C dalam masa 30 minit supaya dapat mengurangkan kehilangan nutrien secara mendadak.  

Bagi produk yang perlu disimpan dalam masa yang singkat, kami dapat menyimpan produk tersebut dalam unit ruang penyejukan di bilik sejuk beku. 

Persekitaran dan suhu bilik sejuk beku kami berada di suhu 2 hingga 8°C. Jadi, barangan yang disimpan bukan sahaja tidak akan membeku tetapi kesegaran produk dapat dijamin dengan mudah dan berkesan. Walaubagaimanapun, penyimpanan produk tersebut tidak boleh melebihi 3 hari.     

Sini kami ingin menyampaikan berita baik kerana anda tidak perlu meluangkan masa lagi untuk mencari penyelesaian sewa cold room yang boleh dipercayai di Kuala Lumpur dan Selangor, Malaysia. Kami menyediakan penyelesaian khas dan perkhidmatan sewa bilik sejuk yang merangkumi peralatan cekap tenaga dan sistem penyejukan yang lengkap. Daftar dengan kita dengan penyelenggaraan rendah dan tanpa pemasangan.   

Hubungi pasukan kami yang berlokasi di Kuala Lumpur, Malaysia untuk mendapatkan informasi lanjut, lawat lokasi bilik sejuk dan dapatkan harga sewa tawaran istimewa kami. Anda juga boleh mengisi borang dalam talian untuk meminta sebut harga percuma.